21 september neem ik een vlucht richting Tokio en laat ik het tuintje dat je op de foto kan zien achter. in Japan ga ik een jaar doorbrengen aan een univ en hopelijk heel wat Japans opsteken. daarnaast Tokio en Japan verkennen! via fotootjes met een vleugje tekst kan je mijn verblijf daar volgen.
30 augustus 2006
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten