20 september 2006

een laatste keer onze prachtige hoofdstad bewonderd. die 21ste september komt behoorlijk dichterbij nu.

1 opmerking:

george zei

ziehier eem comment op mijn eigen blog ipv een post. het is wat beschamend, maar ik slaag er niet in deze blog te updaten. nieuwe foto's en tekst zullen nog even op zich laten wachten.