20 oktober 2006

Dit is Seijo. De plek waar ik naar de univ ga. Ondanks dat het al een heel verschil is met Ikuta, is het een rustig stadje. Heel aangenaam, nooit te druk.

Nog enkele sfeerbeelden van Seijo vind je op mijn flickr.

Geen opmerkingen: