04 november 2006

Ah, Asakusa. De plek waar menig Japanner je mee naartoe neemt. Toeristisch, tempel-rijk en best aardig. Het laat me toe om wat fotootjes te maken van ‘Japanse’ dingen of, van hoe Tokio zichzelf toeristisch toont.

Afgelopen week leek het wel Belgenweek, ik heb deze week elke dag zowat Belgen gezien of aan de telefoon gehad. Ondanks dit Belgische contact merk ik bij mezelf echter na anderhalve maand bitter weinig heimwee. Waarschijnlijk heb ik de tijd niet om daar stil bij te staan.

Geen opmerkingen: