skip to main
|
skip to sidebar
old fashioned walk
foto's met tekst uit Tokio
25 februari 2007
de lente komt eraan, maar de blog blijft redelijk stil. als je meer te weten wil komen over mijn avonturen, kijk naar mijn foto's op flickr of beter, let's have a chat.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
george
stijn in tokio
Mijn volledige profiel tonen
in japan
ruben
hilde
judith
peter
kevin
wim
annabelle
hans
in leuven
dieter
thomas
nog foto's
mijn flickr
archief
archief
februari (1)
november (4)
oktober (6)
september (1)
augustus (1)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten